کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟ بهترین شهر برای کاشت مو

به همین دلیل این روزها کاشت موی طبیعی مورد استقبال خیلی ها قرار گرفته است. روش micro Fit یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های کاشت مو در دنیا و ایران است.

یکی دیگر از ویژگی های معتبر بودن کلینیک کاشت مو، کمک گرفتن از پزشکان زبردست و با تجربه است. قطعاً داشتن یک مجموعه پزشکی با تجربه نشان می‌دهد که عمل کاشت موی شما از ابتدا تا انتها طبق نظر پزشکان متبحر انجام شده است و مشاوره های لازم در این زمینه به شما داده می‌شود. حضور داشتن یک تیم حرفه ای پیوند، در کنار متخصص پوست و مو ضروری است.

از مزیت‌های دیگر کاشت مو در کلان شهر تهران، وجود امکانات رفاهی و درمانی مناسب است به‌طوری‌که شما امکان دسترسی به تمام خدمات موردنیاز خود اعم از بهترین مرکز کاشت مو را خواهید داشت. ضمن این‌که هزینه سفر و اقامت در کشور دیگری را پرداخت نخواهید کرد و از این نظر، کاشت مو در تهران برای شما بسیار به‌صرفه خواهد بود. از لحاظ هزینه، کاشت مو همانند سایر عمل های زیبایی نرخ ثابت و مشخصی نداشته و به عواملی نظیر اندازه و وسعت ناحیه کاشت، روش و متد انتخابی، کیفیت کار کلینیک و تخصص پزشکان بستگی دارد.

  • در کلینیک فرهمند میتوان عمل های کشیدن صورت، بزرگ کردن چانه، کاشتن گونه، رینوپلاستی (جراحی بینی)، اتوپلاستی (جراحی گوش) و جراحی لب را بصورت همزمان وتوأم با بلفاروپلاستی (عمل لیفت پوست) انجام داد.
  • شما باید با بررسی این ویژگی‌ها، مناسب‌ترین و بهترین کلینیک را پیدا کنید.
  • در کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی، مشاوران و پرسنل کاشت مو سعی بر ارائه اطلاعات دقیق در زمینه انواع روش های کاشت، توجه به انتظارات مراجعین و بررسی دقیق شرایط متقاضیان دارند تا بتوانند عالی ترین نتایج را برای افراد به ارمغان بیاورند.
  • هزینه کاشت مو یکی از سوالات رایج زیباجویان در تماس با مرکز یا کلینیک کاشت است .

بسیاری از مراکز مدعی بهترین بودن هستند اما کلینیک تهران کاشت ثابت کرد که در جمع مدعیان برتر قرار دارد. با بکارگیری پزشکان متخصص ، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارایه می دهد. و با چندین سال سابقه و کادری مجرب دارای چندین اتاق عمل مجهز و استفاده از روش های نوین کاشت مو در دنیا آماده ارائه خدمات کاشت مو و مراقبت مو می باشد . کلینیک تخصصی و فوق تخصصی پوست و مو و زیبایی آریایی یکی از مجهزترین مراکز با معتبرترین پزشکان در کشور می باشد که محوریت آن جراحی های کوچک نظیر کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش، بلفارو پلاستی، سانترال لب و تزریق چربی می‌باشد.

برخی از زیباجویان عزیز ما که در کلینیک اورانوس کاشت مو انجام داده اند

در طول هفته‌ی اول بعد از جراحی، بهتر است بعد از حمام اجازه دهید موها به‌طور طبیعی خشک شوند. در این مدت ناحیه‌ی اطراف فولیکول‌های مو و ناحیه‌ی اهداکننده بی‌حس است. برای همین ممکن است هنگام بهترین کلینیک کاشت مو در تهران استفاده از سشوار بدون اینکه متوجه شوید، ناحیه‌ی درمان‌شده را بسوزانید. شما بعد از گذشت دو روز از کاشت موی خود بهتر است دو بار در روز به حمام بروید و این کار را تا 10 روز ادامه دهید.

ولی با این حال توصیه می شود پیش از آن که تصمیم به انجام کاشت مو بگیرید، در رابطه با روش های انجام جراحی، مراقبت های بعد از عمل و همچنین هزینه جراحی تحقیق کنید. در بالا به طور کامل در مورد ویژگی‌های یک کلینیک کاشت مو خوب صحبت کردیم بنابراین قدم اول را برداشته و شما را با ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو آشنا کردیم، حال به بررسی نحوه انتخاب بهترین کلینک خواهیم پرداخت. حال این سوال پیش می‌آید که بهترین کلینیک کاشت مو در تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟ و چگونه بهترین کلینیک کاشت مو را پیدا کنیم؟ در این مقاله به طور کامل به بررسی ویژگی‌های یک کلینیک خوب کاشت مو پرداخته و شما را در پیدا کردن آن راهنمایی خواهیم کرد.

هزینه و مزایای کاشت مو به روشMicro FIT در تهران

آقایانی که قصد کاشت مو را دارند بهتر است که برای این کار عجله نکند و تا زمانی که اوج ریزش مو کامل نشده است ، اقدام به کاشت مو نکنند ، زیرا نتیجه مطلوبی از عمل کاشت مو نمی گیرند. برای نمونه بسیاری از مراکز درمانی و بهداشتی تصاویری از مراجعین خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت پزشکان و کلینیک، تصاویر منتشر شده از مراجعین را در کاتالوگ و وب سایت مربوطه مشاهده کنید. از زمان تأسیس کلینیک مطلع شوید که نشانگر قدمت و تجربه یک مرکز بهداشتی و درمانی است.

ایمپلنتر مینیاتوری که در این روش استفاده می شود اجازه می دهد تکنسین سایز پانچ خود را در بازه 0.6 تا 0.9 تنظیم کند تا فولیکول های کوچکتری برداشته و به پوست آسیب کمتری برسد . همچنین قابلیت ساکشن آن مانع از تماس مستقیم ابزار جراحی با فولیکول مو میشود ؛ سایر مراحل کاشت Micro FIT مانند SUT و FIT است . شاید خیلی ها با این سوال روبرو هستند که بهترین زمان کاشت مو چه موقع می باشد؟ یا این سوال پیش می آید که هر چه زودتر باید برای کاشت مو اقدام کرد بهتر است یا نه. به طور معمول نتیجه و کیفیت کاشت مو در کلینیک های زیبایی بعد از گذشت 3 الی 6  ماه مشخص می گردد.

کاشت مو تهران

در کل، کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد در رفع مشکلات ریزش مو و کمبود مو است.

✅ فرایند پس از کاشت مو در کلینیک

خدمات درمانی شامل پیش از عمل، در حین عمل و پس از عمل میباشد و یک مرکز درمانی خوب باید در هر سه مرحله پیگیر وضعیت مراجعین خود باشد. همچنین از دیگر مزایای این روش تراکم بسیار بالای کاشت مو در این روش تا 3 برابر بیشتر از روشهای قدیمی تر و ظرافت بالاتر است. اگر پیشانی شما بلند است و از این بابت احساس رضایت نمی کنید، می توانید با کاشت مو در ناحیه بالای پیشانی، این مشکل را برای همیشه برطرف کنید ( کاشت مو برای کوتاه شدن پیشانی ).

کاشت مو تهران

برای اطلاع از سایر خدمات این مجموعه و گرفتن وقت مشاوره تخصصی به این لینک مراجعه کنید. انتخاب بهترین جراح کاشت مو می‌تواند وابسته به سلایق و معیارهای شخصی بیمار باشد، به این دلیل که روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. در ابتدا و مهم‌ترین گام برای پیدا کردن فوق تخصص کاشت مو تهران، بررسی سوابق و مشاهده نمونه کارهای پیشین پزشک متخصص است.

پیدا کردن بهترین تکنسین کاشت مو تضمین می‌کند که شما هم به تراکم ‌ایده‌آل مو‌های خود برسید و هم مو‌های پیوندی بعد از رشد، طبیعی به نظر برسند. اما ساده‌ترین راه یافتن کلینیک کاشت موی خوب و معتبر، تحقیق و کسب اطلاع از دوستان، آشنایان و همکاران است. تعداد بسیار زیادی از مردان و زنان ایرانی در سنین بالا با ریزش مو مواجه می‌شوند.

کاشت مو تهران

خوشبختانه برای کسانی که بخشی از موهای خود را برای همیشه از دست داده‌اند، پایان دنیا فرا نرسیده است. اکنون با پیشرفت دانش و فناوری، روش‌های مختلفی برای کاشت مو به دست پزشکان باتجربه در دسترس شما قرار گرفته است.

این که پرنسل بتوانند بر نحوه نوبت دهی به متقاضیان، کنترل مناسبی داشته باشند، می تواند رضایت متقاضیان را به طور قابل توجهی بالا ببرد.

برای مثال، اگر کادر اداری و پاسخگویی، مراجعین را به خوبی سازمان‌دهی نکنند، نظم کلینیک برهم خورده و این امر باعث می‌شود تا روند درمانی سایر بیماران به خوبی پیش نرود. در ضمن وقتی برای کاشت مو از این روش استفاده می‌کنیم، انعطاف‌پذیری کم پوست سر یا زخم‌های گوشتی قبلی دیگر مشکلی نخواهد بود. لازم به ذکر است فولیکول‌هایی که طی این روش برداشته می‌شوند نسبت به روش قبلی (FUT) از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند و از آنجا که پزشک برداشت فولیکول‌ها را دانه دانه انجام می‌دهد،‌ طبیعتاً مدت زمان طولانی‌تری طول می‌کشد و هزینه آن بیشتر است.

کلیه کاشت موها در کلینیک مو ایران تحت نظارت مسقیم و سختگیرانه دکتر رضائی انجام می شود و قسمتهای مهم عمل نیز مستقیما توسط خود دکتر رضائی انجام می شود . یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی کاشت مو، انتخاب کلینیک کاشت مو تهران می‌باشد که دارای پزشکان حاذق و با تجربه در این زمینه است.

کاشت مو تهران

برای درمان چروکهای پیشانی و کنار چشم ها (در مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست) میتوان از در این روش پزشک با تزریق ژل به بخش های مختلف صورت چین و چروک ها و خطوط اخم و خنده و خطوط اطراف چشم و لب را در کلینیک فرهمند از بین می برد. در کلینیک فرهمند میتوان عمل های کشیدن صورت، بزرگ کردن چانه، کاشتن گونه، رینوپلاستی (جراحی بینی)، اتوپلاستی (جراحی گوش) و جراحی لب را بصورت همزمان وتوأم با بلفاروپلاستی (عمل لیفت پوست) انجام داد. از این روش میتوانیم برای برطرف کردن اثر کم پشتی موی خانم ها و همینطور آقایان استفاده کنیم. میکرودرم روشی است که در آن ، نوعی کریستال بسیار ظریف با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند.

با این حال، تقریباً تمام کلینیک‌هایی که قیمت‌های پایینی را برای خدمات خود ارائه می‌دهند، خدمات ضعیفی را در نظر گرفته می‌گیرند. مبنای اصلی برای تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد مو است، اما تعیین هزینه کاشت مو به تنهایی با گرافت صحیح نیست.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما
این پلتفرم با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای تولیدی خود را ایجاد می‌کند، اما استفاده از این محتوا برای هرگونه انتقاد یا تشویق از سوی ما توصیه نمی‌شود.