هشدار نارنجی هوا برای بارش شدید باران در گیلان و غرب مازندران

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات هوایی با اشاره به صدور اخطاریه نارنجی رنگ در گیلون و غرب مازندران گفت: امروز سه شنبه مجدداً در گیلون و غرب مازندران سیل انتظار داریم.

آفتاب نیوز :

روز گذشته طی 15 ساعت 217 میلی متر باران در آستارا بارید که موجب جاری شدن سیل و افزایش آب رودخانه شد. «صادق ضیایان» روز سه شنبه بار دیگر نسبت به بارش های سیل آسا در گیلون و غرب مازندران هشدار داد و از احتمال طغیان مسیل ها و رودخانه ها خبر داد. به همین منظور بار دیگر از مسافران و مردم تقاضا داریم در تردد در جاده های استان گیلان به اردبیل دقت کرده و از توقف و استراحت در حاشیه و حریم رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

به گفته ضیائیان، امروز در نیمه جنوبی اردبیل، مازندران، مرتفع ترین مناطق زنجان و قزوین بارش باران با شدت کمتری پیش بینی می شود که برای آن هشدار زرد اعلام شده است.

وی گفت: امروز سه شنبه همچنین در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان جنوبی، رضوی، سمنان، اصفهان، البرز، کرمان، جنوب تهران، شمال مرکزی، قم، یزد و کرمان و فردا چهارشنبه در اصفهان، شمال و جنوب مرکزی. قم. تهران، خراسان جنوبی، رضوی جنوبی، خراسان جنوبی، شرق کرمان و سیستان و بلوچستان و روز پنجشنبه در خراسان جنوبی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، شمال اصفهان، جنوب تهران، قم، شمال مرکزی و خوزستان به باد شدید احتمال افزایش گرد و غبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید وجود دارد.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما